tirsdag 14. oktober 2008

Tusen takk til Fjordheim.

Dagen etter bursdagen min (lørdag) fikk jeg meg en overalskelse når jeg hentet posten. Der lå en stor konvolutt.. Kem i verden var den i fra tenkte jeg..er det noen som har sendt meg bursdagsgave i posten, hmmm. Var snar og rive den opp og så det var små pakker og kort..Trudde det var min datter i sverige som hadde sendt noe for ho vet jeg er glad i engler. ( Av og til kjører ho varer til Norge.) Men da jeg leste det så jeg det var trøstepremien fra Fjordheim. Det var jo artig nesten som ei ekstra bursdags gave.. Så koselig det er å få en overaskelse i posten.
Det var flere te poser og to pakker i nydelig papir. Spennende.

ÅÅÅÅ et hjerte med engel på. Så glad e ble.
Endelig har e og et sånt som e ser så mange har.

Og ei fin mappe for og ha papir lommetørkle i. Kjempe fint.


1000 1000 takk!!!! Du gjorde dagen min lys og fin. Klem. :9)



2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med flott trøstepremie!
Hvis DET DER er trøstepremie, hva må da hovedpremien være?
Så mye flott du fikk! Kjempeartig med pakke fra bloggvenner!
Kos deg, og ha en riktig fin dag!

Turid sa...

Så koselig med overraskelse i posten!
Gratulerer med overstått, ser du nettopp har hatt bursdag!

Jeg er ganske ny blogger som er ute på en liten runde i denne blogg verdenen. Så havnet jeg plutselig her da... Og de fiskekakene dine så kjempegode ut!! Nam nam!
Takker for titten, kommer gjerne tilbake!
Ønsker deg en fin dag videre :-)