fredag 1. mai 2009

Katt og kaniner og en liten løvetann.

Da jeg var på tur til Glomfjord i mårrest for å ringe med kirkeklokkene kom den gamle Nordstjernen sigende inn til kai på Ørnes. Her med Messøy i bakrunn hvor Muffin kommer fra.

Katt og kaniner og en liten løvetann.


Var og spiste grønnsaksuppe hos disse go klompan.










Så var jeg i bursdag etter en liten tur først på gartneriet for å riktig lukte på sommeren.

























Atter en nydelig dag med ca 20 gode grader. No har jeg to go gutter som skal ligge ilag med meg i natt, Kozzzz.






7 kommentarer:

Nunne sa...

Du kommer til å sovne som en stein.
Jeg savner NICOLAI! Vil så gjerne ha han her, leke, lese, spise, ut på picnik...og sove sammens med han :) men han er i Gjersvik...

Hvordan du får til å få bildene så artig, det har ikke jeg skjønt, men artige er dem... jeg må bare bøye meg i støvet og tilstå at jeg ikke kan...

Muffinmamma ringte meg i morges, da hadde Nordstjerna akkurat pssert hos dem, ute på øya...
Så nydelige bilder...
Skulle bare lagt ut bilde av det unge paret som sto på kirketrappa :)
Godnatt, Besta.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så mange flotte bilder du hadde i dag!! Gøy å se Nordstjerne. den har jeg reist med noen ganger mellom Bergen og Ålesund. Tøff båt med sjel!!
Du har noen fine gutter der. Det er no toppen på skaperverket da, selv om både kaninen og blomstene er fine de også!!

Muffin sa...

Mimre! Flotte bilda av fine øya mi og gammelhurtigruta! Alle bildene dine er forresten fine, du er kjempegod til dette. Og så mange goe goklumpa du har, både de med og de uten pels. :) Jeg må ha meg en tur til Sandåg på det gartneriet snart, de har så mye fint! Ha en fortsatt fin helg

~♥~ Monica S sa...

Nydelige bilder! Herlig sammensatt!

Ha ei herlig helg!!!

Monica

Malys krok sa...

Skjønne barnebarn! Flotte bilder hele veien, du er en god fotograf som og ser det som er viktig å ta vare på. Nydelige blomster. Her var det så fint vær på torsdag at jeg måtte inn på hagesentret og kjøpe meg stemor som jeg plantet i krukker i går, og satte på terrassen. Ble så fint! Ha det godt. Hilsen Margit.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så skjønne bilder du viser.
Flott sammensatt altså.
God helg :)

Brit. (lille meg) sa...

Så mange flotte bilder!
Nydelig! Må si som Nunne, jeg skjønner heller ikke hvordan du får det til!
Neste lørdag skal jeg på fotokurs. Håper å lære noe om å TA BILDER da iallfall.......
Ha ei god helg! Nå kom regnet hit.