søndag 9. november 2008

Tusen mill. takk til mormors rotekasse.

Denne nydelige awarden har mormor laget til meg.

Fikk den for jeg gjettet riktig på hvem Nunne hadde

fått sin ifra. Den er bare helskjønn:0)


Skal dele den med flere, men det blir en annen dag. Har det litt travelt. Skal passe cafe`en i mårra. Så på ettermiddagen har jeg småbarnsang. Tirsdag babysang og over 20 konfirmanter som jeg skal koke grøt til mm. Onsdag babysang og like mange konfirm. Neste uke er det på samme viset. Ha ei fin uke. Takk for alle koselige komentarer. Klem

22 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer, både med utmerkelse og rett gjetning!
Mormor ligger ikke på latsiden selv om hun har sluttet å blogge selv. Den var flott!

Turid sa...

Takker for kommentar hos meg. Så kjekt at kaken falt i smak! Ja den pleier å være populær. Flink som laget to du!
Ha en flott uke med alle dine gjøremål.
Den awarden var søt! Klem :)

~♥~ Monica S sa...

Ojojoj, for en søt "award"... den var skikkelig skjønn!
Gratulerer med god "tipping" da.. ligg vel litt dyktighet i det også.. tenker jeg!
Monica

Nunne sa...

Ja, sjå der! Gratulerer!
Du heng i stroppa, kvar dag... ska e gjett?? Du har no alt det her som du ramsa op, og så har du ungan litt innemella (barnebarnan) og så dekta du nån sang og så laga du feskkaka og nån anner kaka og baka brød og fær på sangøvels og kanskje et par tre begravels.... så e du me i søndagsskola i menigheta di på frikirka, og så hjelp du tell mæ ting og tang i kirkan ellers..... puhhhhh, det ble ei travel uke....

Iallefall, det kjem premie. Den ska du slepp å hent, sjøl om e har løst på besøk. den kommer! Natta.

Nunne sa...

Ppppsssstttt, du e glemt å sei..
ho mormor savna oss skikkelig, det ikkje vanskelig å skjønn! Tenk som ho sitt å surfe og les bloggan vårres... e da ikkje forferdelig at ho e slutta?? Ho som va så grei!??(psstt trur ho kjem igjen**)

Besta sa...

Psssttt... det trur e å. Det e no koselig at ho følg me oss. Men ha nå vært koselig å besøkt ho og.

Kate-Marita Pettersen sa...

Gratulerer så masse med kjempeflott award :)
Ha ei fin uke selv om den blir travel:)

Goklem fra Kate:)

Turid sa...

Hallo igjen. Jeg skal be min mor om oppskriften neste gang jeg er hos henne. Så skal jeg sende den til deg. Gir en lyd når jeg har den.
Ha en fin kveld! :)

Steinbokkjen ;o) sa...

Åååå så utrule søt dann va då! Sånn ein vette gla av å sjå på! Graaaaatulera t deg - vel fortent!
Ha ei flott veka!
klem

Anna Lisa sa...

Gratulerer med award:) Så koselig!
Ønska deg ein fin kveld.
Klem

Stjerneglimt sa...

Takk for hyggelig kommentar! Ha en fin dag!

Brit. (lille meg) sa...

Tusen hjertelig takk, Besta!
Du er snill! Nå kommer denne på nybloggen min. Håper den snart blir "friskmeldt".

Anna Lisa sa...

Nei men!! Så kjekt dette var!!! Tusen takk, den var nydelig! Varm god natta klem frå meg

Turid sa...

Tusen takk for den koselige utmerkelsen! Den var riktig skjønn var den! STOR klem :)

Kate-Marita Pettersen sa...

Kjære snille du:)
Jeg ble helt opprørt da jeg leste at du var et av de barna, tårene begynte å trille og jeg ble så uendelig trist for hva du har måttet gjennomgå. Jeg takker Gud for at du har hatt mot og krefter til å skape et godt liv for deg og dine i voksen alder. Det å ha evnen til å fokusere på gode ting, på tross av store sår i sjela, viser at du har et stort hjerte og evnen til å leve i nuet. Du skal vite at jeg er her for deg dersom du noen gang trenger noen som kan lytte til deg.
Til slutt; tuuuuuuusen hjertelig takk for award, du gledet meg stort med denne søte utmerkelsen snille du:)

Goklem fra Kate:)

Steinbokkjen ;o) sa...

Tuuuuuuuuuuuuusen Tusen Takk for awarden. No vatt eg veeeeeeeeeeeeeeldig GLAAAAAA ;o) Du e ei fantastisk dama!
masse masse hjertelys og go klem t deg frå meg

Lill sa...

Hei:))
Her inne likte eg meg godt:) Så kosleg du har det, kjekt å lese det du skriv:) Håper det er greit at eg legg deg til i blogglista mi, er så kjekt med nye venner:))
Klem frå sunnmøre

Gunnemor sa...

Så kos det var å besøke deg! Nytt bekjentskap, men en rekker jo ikke over alle her. Tøft at vi som endelig begynner å bli voksne kan finne inspirasjon hos hverandre slik. Du står på ser jeg. Ha en fin torsdag og god helg til deg.

Anna Lisa sa...

Heisann!!
Du har fått en utfordring av meg:)
Ønska deg ein fin kveld
Klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Den var så søt!!

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg....det varmer å få sånne koselige ord når man ikke føler seg helt på topp :)

Ha en flott kveld :)

Rune sa...

Så utrolig søt award.:)